Jahdissa&Kalassa

Jahdissa&Kalassa vie sinut upein kuvin ja ammattikirjoittajien jutuin sinne, missä haluaisit olla - metsästämässä, kalassa, erästelemässä tai ulkoilemassa. Olemme luettavissasi missä ja milloin tahansa.

TÄHÄN autoon on tarjolla kattava joukko erilaisia moottoreita, niin bensoja kuin dieseleitäkin. Voimaa niissä on tarjolla 150 – 245 hevosvoimaa. Ladattava hybridimallikin on luvassa, mutta sitä saadaan vielä odottaa.

Koeajoauton 2-litrainen diesel-mylly murahtaa käyntiin ja tyhjäkäynnin kuulee mureana sisään. Ääni ei kuitenkaan häiritse, kunhan kuuluu. Kun liikkeelle päästään, koneen kierrokset nousevat ja ääni häipyy huminaksi taustalle.

KOSKA moderni, monessa muussakin Volvon mallissa käytettävä D4-mylly tuottaa 190 hevosvoimaa ja 400 Nm:n väännön, liikkeellelähtö tapahtuu 1728 kiloa painavalla autolla tarvittaessa rivakasti. Valmistajan ilmoituksen mukaan koneen ja 8-lovisen automaattivaihteiston avustamina nollasta sataan ehditään 7,9 sekunnissa, mikä on vallan ripeä suoritus. Täyskiihdytyksessäkään ei ole repimisen tai räppäämisen makua.

Renkaittenkin hurina kuuluu aluksi mietona matkustamoon ja mietona se pysyy sittenkin, kun vauhti kasvaa maantienopeuksiin. Auto on kokonaisuudessaan sivistyneen hiljainen.

LISÄÄ JUTTUA

RULLAAMALLA

VOLVO XC 40 AWD

Tähän autoon on tarjolla kattava joukko erilaisia moottoreita, niin bensoja kuin dieseleitäkin. Voimaa niissä on tarjolla 150 – 245 hevosvoimaa. Ladattava hybridimallikin on luvassa, mutta sitä saadaan vielä odottaa.

Koeajoauton 2-litrainen diesel-mylly murahtaa käyntiin ja tyhjäkäynnin kuulee mureana sisään. Ääni ei kuitenkaan häiritse, kunhan kuuluu. Kun liikkeelle päästään, koneen kierrokset nousevat ja ääni häipyy huminaksi taustalle.

Koska moderni, monessa muussakin Volvon mallissa käytettävä D4-mylly tuottaa 190 hevosvoimaa ja 400 Nm:n väännön, liikkeellelähtö tapahtuu 1728 kiloa painavalla autolla tarvittaessa rivakasti. Valmistajan ilmoituksen mukaan koneen ja 8-lovisen automaattivaihteiston avustamina nollasta sataan ehditään 7,9 sekunnissa, mikä on vallan ripeä suoritus. Täyskiihdytyksessäkään ei ole repimisen tai räppäämisen makua.

Renkaittenkin hurina kuuluu aluksi mietona matkustamoon ja mietona se pysyy sittenkin, kun vauhti kasvaa maantienopeuksiin. Auto on kokonaisuudessaan sivistyneen hiljainen.

JUTTU JATKUU SEURAAVALLA AUKEAMALLA