Jahdissa&Kalassa

Jahdissa&Kalassa vie sinut upein kuvin ja ammattikirjoittajien jutuin sinne, missä haluaisit olla - metsästämässä, kalassa, erästelemässä tai ulkoilemassa. Olemme luettavissasi missä ja milloin tahansa.

TÄMÄN päivän markkinoinnissa on uutta, vastuullista ja esimerkillistä, jos valmistajalla on vaatteiden tai tuotteiden korjauspalvelu.

Sastalla on korjauspalvelu ollut jo puolen vuosisadan ajan. Se ei ole ollut osa Sastan markkinointia tai laajemmin hyödynnettyä maineenhallintaa, vaan on ikään kuin vain kuulunut asiaan – ollut luonteva osa suomalaista toimintamallia, jota nykyään kutsutaan vastuulliseksi.

Sastan toimitusjohtaja ja osakas Juha Latvala kertoo tarinan.

Kolarista kotoisin oleva mies oli korjauttanut Naali-pukuaan Sastan Nurmeksen ompelimossa vuosikymmenen aikana jo useamman kerran. Vuosikausia kovassa käytössä ollut puku oli siis hänelle mieluisa.

Latvalalla on vahva näkemys tämän päivän maineenhallinnasta, markkinoinnista ja trendeistä. Hän ehdotti miehelle, että Sasta saisi vanhan, moneen kertaan korjatun puvun valmistajan markkinoinnin näytekappaleeksi ja mies saisi korvauksetta tuliterän Naali-puvun vanhan tilalle.

Mies ei halunnut uutta. Vanha puku oli hänen ”omansa” ja hän luotti siihen.

”Trendikkäästä ja tärkeästä 30:n tai edes 300:n käyttökerran haasteesta ei meidän tuotteittemme osalta tarvitse keskustella. Puhutaan mieluummin luottamuksesta, mikä on osa suomalaista sielunmaisemaa. Sasta istuu siihen maisemaan erinomaisesti”, Latvala pohtii.

Tarina sai molempia osapuolia tyydyttäneen lopun: mies sai uuden puvun ja Sasta vitriiniinsä monet kerrat korjatun, uskollisesti käyttäjäänsä palvelleen esittelypuvun.

RULLAAMALLA

LISÄÄ JUTTUA

TÄMÄN päivän markkinoinnissa on uutta, vastuullista ja esimerkillistä, jos valmistajalla on vaatteiden tai tuotteiden korjauspalvelu.

Sastalla on korjauspalvelu ollut jo puolen vuosisadan ajan. Se ei ole ollut osa Sastan markkinointia tai laajemmin hyödynnettyä maineenhallintaa, vaan on ikään kuin vain kuulunut asiaan – ollut luonteva osa suomalaista toimintamallia, jota nykyään kutsutaan vastuulliseksi.

Sastan toimitusjohtaja ja osakas Juha Latvala kertoo tarinan.

Kolarista kotoisin oleva mies oli korjauttanut Naali-pukuaan Sastan Nurmeksen ompelimossa vuosikymmenen aikana jo useamman kerran. Vuosikausia kovassa käytössä ollut puku oli siis hänelle mieluisa.

Latvalalla on vahva näkemys tämän päivän maineenhallinnasta, markkinoinnista ja trendeistä. Hän ehdotti miehelle, että Sasta saisi vanhan, moneen kertaan korjatun puvun valmistajan markkinoinnin näytekappaleeksi ja mies saisi korvauksetta tuliterän Naali-puvun vanhan tilalle.

Mies ei halunnut uutta. Vanha puku oli hänen ”omansa” ja hän luotti siihen.

”Trendikkäästä ja tärkeästä 30:n tai edes 300:n käyttökerran haasteesta ei meidän tuotteittemme osalta tarvitse keskustella. Puhutaan mieluummin luottamuksesta, mikä on osa suomalaista sielunmaisemaa. Sasta istuu siihen maisemaan erinomaisesti”, Latvala pohtii.

Tarina sai molempia osapuolia tyydyttäneen lopun: mies sai uuden puvun ja Sasta vitriiniinsä monet kerrat korjatun, uskollisesti käyttäjäänsä palvelleen esittelypuvun.

JUTTU JATKUU SEURAAVALLA SIVULLA